blog ini akan di buka semula dalam tempoh
Showing posts with label kartun. Show all posts
Showing posts with label kartun. Show all posts

Wednesday, February 29, 2012

Blog Best #1 : Aina!



cik sushi kata :
Jawapan untuk teka-teki #1 : kerana anak mereka perempuan (haha!)
kalau nak tersenarai dalam 'blog best' rajin-rajinlah tegur kita ye? tak kisah lah dekat Facebook, Twitter, Blog atau page GBS.

Friday, February 24, 2012

Sunday, February 19, 2012

Blogger Bertuah! Jom lukis mereka!

Tutorial ni khas untuk mereka-mereka yang berminat nak lukis figura yang simple. tak kisahlah pakai perisian paint ke, photoshop ke, flash ke, semua pun boleh! :) selamat mencuba!

eh.. jangan lupa klik nama-nama yang terdapat pada flash tu untuk terjah! nak jugak?
join GENG BLOGGER SENGAL sekarang! zureen akan update post dekat situ bila zureen memerlukan 'watak' sebagai penyeri flash zureen. hehe.





cik sushi : jom, follow saya di twitter! klik SINI!

Thursday, February 16, 2012

Realiti Hidup #1 : BOLA

klik anak panah kotak 'segi tiga' yang berada di setiap penjuru kanan (bawah) 
untuk ke 'frame' seterusnya!





cik sushi : jom, follow saya di twitter! klik SINI!

Friday, January 20, 2012

mat rock vs. mat bunga







cik sushi : jom, follow saya di twitter! klik SINI!

Saturday, January 14, 2012

kenapa kamal tak terima aku?







cik sushi : jom, follow saya di twitter! klik SINI!

Saturday, January 07, 2012

Pening VS. Sakit







cik sushi : jom, follow saya di twitter! klik SINI!

Sunday, January 01, 2012

perempuan mencarut, COOL kah?







TERIMA KASIH!!
zureen dah rajin balik nak ber'blogging' dan ber'vlogging'!! yeahhh!

Thursday, December 01, 2011

gadis terakhirku (tolong sediakan tisu)






cik sushi : bak tisu!!! woo~ woo~ sob.. sob..

Wednesday, November 30, 2011

wajah lelaki idaman






cik sushi : err..zureen bagi pendapat secara ikhlas. bukan demand oke?

Wednesday, November 23, 2011

rezeki si lalat






cik sushi : btw, tahniah Harimau Malaysia! err. khairul fahmi tu single tak? ke still dengan dahlia teck tu? haha

Monday, November 14, 2011

seluar dalam







cik sushi : okay, tengah study sungguh-sungguh ni! huh!

Tuesday, November 08, 2011

sketsa aidiladha (flash)







cik sushi : tak lawak ke? ok. abaikan. haha. btw, awak boleh berkenalan dengan pelakon-pelakon utama tu dengan cara klik nama dia.. hehehe

Thursday, August 11, 2011

puasa : ada jugak pengikut syaitan yang terlepas!

merindui flash zureen?
hehe. zureen nak share sikit laa time-time puasa ni kan. 
tu dah memang tugas kita untuk saling ingat megingati. 
selamat berpuasa!





Monday, August 01, 2011

1st day sahur, anda makan apa?

Assalammualaikum? :)

ramai orang tanya, mana doodle? mana flash? haha. sabar semua. zureen tengah struggle buat assignment ni. hehe. bila free nanti, zureen buat oke? jangan risau, zureen tak lupa kepada peserta bertuah yang join main dengan zureen hari tu. hehe.

baiklah, 1st day bersahur ni kan, awak semua makan apa? boleh kongsi tak? nak tahu apa yang zureen makan? scroll bawah lagi.























































































































































































bye-bye biskut marie! hehe.

Sunday, July 10, 2011

zureen nak main dengan blogger (edisi dua)!

asalammualaikum semua!
sabar-sabar!
zureen tahu anda semua tidak sabar nak main game ni! haha~
game ni huduh tau..
baru belajar.
so, zureen buat dalam bentuk doodle saja.

cara main : 
drag and drop baju-baju tu mengikut kreativiti anda
permainan ni tidak melibatkan pakaian seperti baju dalam dan seluar dalam ye?


anda boleh print screen dan share di blog anda. 
bagi link kat entri ruangan komen ni supaya zureen boleh terjah. 
(nak tengok comel ke tak doodle yang anda buat tu)
kalau tanak share kat situ, boleh share dekat page dekat facebook (SINI
kalau tanak jugak, takpe. 
benda ni sekadar suka-suka. 
sebab banyak permintaan lepas zureen buat game HANGMAN tu.

perhatian!!!
blogger bertuah akan dapat entri game macam ni.
tapi, muka zureen tu, akan zureen ubah jadi muka dia.
HAVE FUN! 

 

cik sushi : lepas ni nak belajar buat header flash. hehe. btw, entri ni BUKAN CONTEST so tak perlu nak tag siapa-siapa. tapi, kalau sudi nak promote, apa salahnya. heh~

Saturday, July 09, 2011

tanda-tanda kekasih anda kedekut cammm harammm!

tak bosan dengan flash? huhu. 
zureen dah rasa bosan pulak buat flash.


cik sushi : siapa rasa dia tidak kedekut, sila angkat kening 3 kali!

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive