blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Wednesday, April 20, 2011

memerlukan hero! tolong!

salam.haih-haih.
nak tengok follower pun susah! zureen dah laa janji dengan followers zureen nak bagi hadiah sikit. blogger.com buat hal pula. rasa nak gigit-gigit saja lappy ni. haih lagi. sebenarnya benda ni kadang-kadang je datang menyerang. tapi, bila dah datang tu, rasa annoying pula! geramnya! siapa-siapa yang hebat dalam menyelesaikan masalah ni boleh tolong zureen tak? pelis-pelis!!

masalahnya macam ni, bila zureen tekan 'followers' dekat 'dashboard', keluar menatang ni pulak :


bencinya! nampak sangat blogger.com ni jeles sebab zureen nak bagi hadiah dekat followers. haih-haih. zureen harap, followers zureen jangan marah di atas kesilapan teknikal ni oke? kalau benda ni dah oke, zureen akan umumkan sapekah yang bertuah.

ni marah ka, ketawa ni? =.=''


cik sushi : seriyes, rasa nak tampa saja jack ni! jack = nama lappy. bye!

2 comments:

rara pinkmafia said...

lol.knp tu eh.nk tlong pon xtau.

zureen said...

rara - uwaaaa!! xtahuuuu. :(

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive