blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Tuesday, April 26, 2011

wakil IPG untuk SIPMA. tahniah!

tahniah kepada saudara Mohd. Amri Ashraf kerana berjaya terpilih untuk mewakili IPG ke SIPMA!
eh? memang anda semua tak kenal pun. haha.
best defender ever ni!
apa boleh buat je dah masuk jadi cikgu.
kalau tak, boleh wakil Malaysia dia ni. hihi.
Over pula.

oke.oke.
congratulations ya?



kira-kira nak ajak tengok bola.
Sabah vs. Terengganu dekat stadium likas nanti.
tapi dia training pula.
haih =.=''

eh-eh. apesal mata abe yie macam tak bukak je tuh? hahaha!

oke, yang ni mengada sikit. hihi.



cik sushi : kami scandal. oke, tipu je. haha! <3

8 comments:

tokwan muda said...

perghhh hensem pakwe...yeahhh terengganu pasti menang nanti~penyokong ganu kiter~

zureen said...

tokwan - hahaha. orang ganu ke awak?

tokwan muda said...

minta maaf lah ganu dah menang dah,takpe sabah boleh cuba lagi...iya iyalaaa..saya orang ganu

zureen said...

tokwan - uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! next month tengok sabah lawan kelantan pula. heh~

tokwan muda said...

kelantan tak best hahaha...moga kptsn seri...heheeh

zureen said...

tok wan - ngeeeeeeee~ sabah! sabah! haha~

sopi said...

http://innocentshop.blogspot.com/

sopi said...

zureen.. jc man u yg bru dh kuar.. jom tgk cni.. jgn lupe bookmark tau.. =)http://innocentshop.blogspot.com/

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive