blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Tuesday, November 01, 2011

lelaki yang AKAN dibuat menantu







45 comments:

Saiazuan said...

hmmmmmmmmmmmmm xde ciri2 tu kot.. alala~

biar-hati-berbicara said...

salam singgah BW ..
ha ha ha mcm2 si zureen ni..
betol2..

Neph said...

opsss..dasyt nih...ambe kekurangan janggut lerrr...melepas..zureen x suker...huhu

✿ pink velvet ✿ said...

samelah taste kite, hehe~

nurdani said...

kita punya taste yang sama! gimme five! haha.dan......saya dah dapat pun yang macam tu. doakan saya cepat kahwin and bahagia ye

Hardy_Hunt2 said...

wah kemain punya taste...bunga tak suka helikopter nak...cepat botak la alamatnya bf ko ni nti @Zureen hehe...tp x salah..masing2 ada citarasa sendiri,tak gitu ;P


Updated : Tekok Beriuh : Banjir Bulan November

~Nana BamBam~ said...

''sayang, ada banyak tak tahik telinga i nie?''...hahaha

zureen said...

saiazuan - alamak! reject! reject!

zureen said...

biar-hati-berbicara : nakal kan? heehhehehe

zureen said...

neph - apa boleh buat ;p

zureen said...

pink velvet - hahah! yes!

zureen said...

nurdani - saya sentiasa doakan yang baik2 untuk kawan2 saya.. :) semoga bertemu jodoh dengan orang yang baik2 ye? :)

zureen said...

hardy - helikopter mainan bha tu ;p

zureen said...

nana - hahahha! contoh yang tak boleh diterima akal kan? ;p

aisya said...

hahaha... tergelak baca.. =)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

hehe . best . terbaik :)

zureen said...

aisya - hahah! ;p

zureen said...

ini belog saya - haha thanks wak! :)

Aien Not Alien said...

hehehe..suka yang ada janggut... :)

Botak said...

janggut osama laden nak tak? hahahaha..

zureen said...

aien - hehehe. mesti nampak macho kan? haha~

zureen said...

botak - tu bukan janggut, tu dah merangkap jambang dah tu~ hahha

nurkaloi said...

suka laa blog zureen
entry men tekan tekan comel hehehe

lelaki kalau baik dr segi agama
serba serbi akan klihatan baik juga nanti ~~~

Wilayah Sepet Kuku said...

aamiin....

Miss Eiza said...

Zureen!!! kita mmg sejiwa lahhhh...Eiza pun suka mcm tuu..hahaha

Yuz Ann Wana said...

aha! mantap la zureen! suka ini entri~ ;p

zureen said...

nurkaloi - bab2 agama tu wajib laa kann.. ;p

zureen said...

sepet kuku - aminnnn!

zureen said...

eiza - hahahha. high taste kot? ;p

zureen said...

wana - thankssss! <3

Wanie said...

i like~~~
suke laki berjanggut jugak, baru macho..lalala

izzad b* said...

mcm semue kt saye jer~ okbai

Odah + One = OdahOne said...

tak tutup dahi? ingatkan tadi xsuka guys yg pakai cap...hoho...nice taste

zureen said...

wanie - lagipun, leh main2 janggut dia kan? hihihi

zureen said...

izad - ehem3.ahahha

zureen said...

odahone - ;p pakai cap tu boleh. tp taknak rambut panjang~

LadyBird said...

lelaki yg berjanggut sweet kan? kalau kosong je wajahnya persis seorang wanita.. comel.. tp x hensem..

caliph shuriken said...

sy ada janggut ;p

N A T A S Y A ツ said...

wah , dasyat la kak ^^
akak suke janggut ?

hehe, seronok bace entry ni sampai tersengih sorang sorang ;p

*macam mana Kak Zureen buat flash ?

kim heeruul said...

gua tutup dahi.gua tak layak la yerk..

zureen said...

lady bird - tahu xpe. tak nampak jambu sangat~ ;p

zureen said...

caliph - oke, tu saya tahu. hahah~

zureen said...

natasya - nak belajar ke? heheh

zureen said...

kim - apa boleh buat~ hahaha ;p

Aki said...

speechless.. Ha ha ha.. ko ambil si Aki ka tu sebagai model kau?? hm,nasib si Aki sudah ada si sumandak,kalau si Aki tiada si sumandak,sekarang juga si Aki mengurat si Cikgu Jue.. Ha ha ha..

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive