blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Friday, June 17, 2011

perlukah kita tempeleng anak kita jika..

zureen update lagi!entri kali ni agak bersifat keibu bapaan sikit.. cey!! maklumlah, abgteror kan kejap lagi nak dapat baby baru.. hehehe~ kita doakan yang baik-baik untuk dia dan family oke?

baiklah, berbalik kepada tajuk entri di atas, kita memang sedia maklum, telatah budak-budak ni memang susah nak dikawal. macam zureen dekat kelas laa. terutama sekali budak-budak tahap 1. sabo jelah. tapi, nakal-nakal dorang ni, comel juga bila tengok. yelah, siap tulis kad say "i love you cikgu azureen" lagi! hahaha~

macam mana bila dah kahwin dan ada anak nanti? macam mana nak ajar supaya budak-budak ni ikut cakap kita? ke nak tempeleng terus? haaa. jom tengok flash di bawah!
JANGAN LUPA TEKAN BUTANG NEXT TAU!








cik sushi : suka lelaki ada janggut sikit, romantis dan suka pakai kain sarung! nampak macho youuu!

71 comments:

nowriz said...

comel la katun zureen... memang tak patut... tapi kadang2 ter... (tapi bukan tempeleng la.. tercubit ja.. sbb geram.. ) kekekekek.. :p

Aki said...

ada janggut?? pakai sarung?? romantis??? sah2 bukan si Aki.. Hahaha..

zureen said...

nowriz - hahaha. cubit tu kuat2 ke pelan2? hihihi

zureen said...

aki - hahhaa! bukan ka? aalalallala~

Gua Syed said...

Hahahahahahha.. (nak gelak je.. xnk komen..) hahahahhahaha..

zureen said...

gua syed - hahahhahah! kenapa gelak? ;p

HAKMI said...

bukan anak tu yang patut di tempeleng tapi mak atau bapak dia yang patut dilempang.....beranak pandai....

echaRierie said...

sweetnya doodle tue..
hehe..dh blh jd mama ni.. :D

zureen said...

hakmi - wahhh! bukan main marah awak ye? hehe

zureen said...

echa - hahahha !lama lagii~

Aki said...

huahuahua.. ya.. c Aki besa pakai boxer ja,pastu ada misai,lepas tu,gurangak lagi.. hahaha..

zureen said...

aki - hahahha! bikin takut juga tuu... nda mau lahhhh! hahhahah

mai meowmeow said...

comel :D nak nak ! HAHA :p

macam mana nak buat flash ?

zureen said...

mai meow - hehe.. awak kena ada adobe flash dulu :)

Fadzmie Mohamad said...

Selalu ja kena tempeleng masa kecik-kecik. Tapi bukan di muka la. Di belakang. Kena tumbuk pun ada.

Terbelog said...

mcm perlu je semua tu..haha..i`m sori..belom kawin lg :0

zureen said...

fadzmie - your daddy p tumbuk? huhu~

zureen said...

terbelog - ceyy! bila nak kawin? ;p

Cik Azizah said...

kalau kita bagi kekerasan anak..anak makin degil..so jadilah ibu sebagai kawan anak..nasihat baik2..

wah..ade janggut pakai sarung! encik tentera laut jijah..lallaa

Nasriq said...

huhu... sangat kreatif... bleh ajar x?

zureen said...

jijah - ye ke? ada janggut x? hahahha

zureen said...

nasriq - boleh je wak :)

Yvonne Iman Felicianus said...

sumil2...situasi kau bg tu aureen bikin gerigitan gia tu..mcm sa mau bfikir lg mo tmpar trus ka tidak...haha

zureen said...

von - hahhahahha !bahaya ko ni tau.. tia bulih jadi cigu prasekola ni~ hahaha

alif haris said...

ada janggut ? sy ada , pakai sarung ? sy salu pakai .. romantis ?? sy romantis pe .. hak3 *perasannya .. btw kerenah anak2 kita kene saba :)
alaa budak kecik memang cmtu kan

fahmimustakim said...

hahahaha..best2!

zureen said...

alif - wahhh! nampaknya ada yang menepati kriteria-kriteria ni.. hehehhehehe

zureen said...

fahmi - malarrrr best.. ;p

caliph shuriken said...

janggut?! ada sikit, hikk...

latest en3: Super GT kembali lagi

zureen said...

caliph - sikit? banyak tuhhh! hahah~

apik pehe said...

hahaa..tempeleng je rkuat2...

auny aizie said...

zureen, auny punn suka lelakii berjangguttttttt sikitt .

seriussss macho . ahasks!

zureen said...

apik - hehehehhe. yolah tu~

zureen said...

auny - macho kan? saya sukaaaaaaaaa sangat!!!

mr_mrs mikko said...

cumil ko wat zureen...
bha, c buat aku..
hihi.

npa tba2 tselit ada janggut sama kain sarung?
ko ni..lucu.. hihi

zureen said...

mikko's - hihihi~ lucu ka? hihihihi

alif haris said...

hahahaha .. boleh la alif isi borang ??

M Fizan said...

huhu..flash tu sangat chumel..bagaimanakah buat? huhu

nice job :)

zureen said...

alif - ada ciri-ciri tu ka? hahaha

zureen said...

fizan - pakai adobe flash.. :) nak belajar?

IFA Athirah said...

giler hebat blh lukis2 sndiri.jeless..huu http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

zureen said...

ifa - awak pun boleh lukis laa wak.. :)

a pis of art said...

sy ade janggut sikit.. macho pun ade la sikit kat janggut tu..berbalik kepada entri, elok ajar ank2 kite mcm org dulu2. tegas je, baru deorg jd org..

zureen said...

a pis of art - tu laa pasal.. tapi orang sekarang ni lain, kasik penampar sikit dah cakap kita dera. hoho. macam mana tu?

muz said...

insya allah aku akan bersabar if dapat anak camne... :)

a pis of art said...

sy pun xtau la masaalah zaman skrg ni.. tu yg byk nakal2 mcm sy tu..

zureen said...

muz - baguslah! :)

zureen said...

a pis of art - awak nakal eh? ish ish ishhh.. ;p

muz said...

tapi sungguh sayang sekali aku belum jadi bapa pun....

zureen said...

muz - kawin laa cepat2.. ehhehe

muz said...

hahaha...belum jumpa calon camne...

zureen said...

muz - alaaa.. cari laa.. awak nak yang macam mana? saya tolong cari.. hehehehe~

a pis of art said...

hehe... dulu je.. sekarang ni dah baik,cikgu..=)

muz said...

yang sedang2 saja, hehe... tak terfikir lagi nak yang camne...

zureen said...

apis - ye ke? hehehehe. alhamdulillah~ kalau anak awak nakal nanti, saya dah tau.. mesti ikut perangai awak pnyeee.. hehehe

zureen said...

muz - fikir cepat! saya tolong rekemen. heheheheh~

perondajaketbiru74 said...

hmmm nak didik anak kena dari awal dan jgn ler sampai lempang tu dah melampau tu mendera namanya

zureen said...

peronda - hehehe. betul jugak tu. ;p

alif haris said...

hehehe .. mestilah ada :D .. yakin gila .. haha

zureen said...

alif - hahahha! betul ka ni? romantis? hihihi

muz said...

saya nak macam zureen bole? :)

saiazuan said...

waa hebat la cikgu ni.. huhu

samizul.net said...

MUAHUA3! Lawak gila eh, hahahah d(^^,)

Nda payah bah sampai tempeleng.. Kasi tunjuk talipinggang n pukul kat lantai ja.. Kompom 'insaf' tu, hahaha..

u/p: Jangan lupa praktis idea2 diorang tu aa Zureen.. Jadi mummy yang bukan garang2 tau. Cukuplah papa ja yang garang2.. MUAHUA3! XD

Alinkiwi said...

kalau aku...aku tempeleng habis2san..ahahahaha

zureen said...

muz - hahaha! wek!! ada pula macam zureen..

zureen said...

zuan - ish. biasa2 saja bha~ ;p

zureen said...

samizul - lama lagi bha jadi mummy~ ;p

zureen said...

alinkiwi - adadada! ganas juga tu! ;p

saiazuan said...

muke tu aset.. dlm agama pn xbenarkn lempang kat muka.. ;)

zureen said...

zuan - oke. bakal bapak yang baik awak ni~ hehe

Al-hafiez Apeach said...

Hm..xtaw..lama lagi nak kawin..tunggu dah ada anak baru jawab persoalan ni ya..haha..:D

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive