blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Wednesday, June 22, 2011

ekslusif : tidur terganggu dan result exam!




TIDAK DAPAT TIDUR?
KENAPA? 
CARA MENGATASINYA?

  • Anjing-anjing liar asyik melolong dan menyalak setiap malam? mudah saja! korang cuma perlu tidur di dasar laut sebab dekat situ kompom tak ada anjing. walaupun ada anjing laut, ia tidak mampu melolong di dalam laut.
  • suara budak menangis mengganggu tidur korang? mudah saja! tembak dengan senapang bius, dijamin diam terus. tapi kalau korang kena jel *penjara, kiteorang purak-purak main ping pong je.
  • kucing bergaduh sakan berebut awek? mudah saja! bela anjing seberapa banyak yang mungkin supaya kucing tersebut tidak berani untuk membuat onar.
  • bilik tidur korang terasa hangat dan membahang? mudah saja! korang cuma perlu masuk dalam peti ais dan tidurlah dengan aman di situ. lebih elok kalau korang pakai baju eskimo sekali, hehe.
  • asyik terbayang yang bukan-bukan? mudah saja! cubalah baca al-kitab sebelum tidur dan bukannya membaca buku-buku bergambar sama ada gambar awek cun mahupun gambaran cinta luka berbentuk novel. hehe~



cik sushi : seminggu ni penat. asyik nak tidur je.

66 comments:

Syuxer said...

wau...hebat result tuh..:)..tahniah..

pe2 pun dik kena pratik tido awl tau..nanti terjejas kesihatan awk tuh

ash said...

tahniah reen dapat no 1 in our class..=)

well done..

zureen said...

syuxer - terima kasihh..

ye ye.. adik akan tdo awal.. hehe

zureen said...

ash - minta puji.. c viee?

Reo Faren said...

tahniah.. maintain kn n up lg.. :)

syira said...

congrats cik zureen..
teruskan kecemerlangan anda pada masa akan datang, okeh?
happy blogging!

ღ p!nk veLvet ღ said...

waaa...congretz dear...keep it up~~

Fadzmie Mohamad said...

3.74? Fuyoh, hebat! Congrats Zureen! :)

# wordless wednesday #4 #

Gua Syed said...

tingat nk tido jer..? kalah org kawen nih.. hahaha.. pape pon nice result.. nnt da abis study bley la jd drebar kapal selam.. :)

zureen said...

reo - terima kasii :)

zureen said...

syira - terima kasii.. saya ada masalah lagi dengan shoutbox awak laa..

zureen said...

pink - tenkiuuu! :)

zureen said...

fadzmie - hihi. terima kasiii. ;p

zureen said...

gua syed - hahah! zureen tidur je ni..

alif haris said...

perghhh ! zureen mantap r result .. jeles alif .. huhu

b0an said...

cikgu pend seni rupenye...hahah

fiQ'Ra said...

salam awak..fiqra berbesar hati mnjemput awk join contest fiqra ;) tq yea


http://fiqracake.blogspot.com/2011/06/contest-saya-suka-berimaginasi.html

nowriz said...

fuyoh! fuyoh!!! dean list ni... congrats eh!

Nasriq said...

wowowowwww.... gempaq tu...

zureen said...

alif - huhu! rezeki je ni wakk..

zureen said...

boan - awak gelakkan saya ke tu? heh~

zureen said...

fiqra - insyaAllah~ :)

zureen said...

nowriz - thanks :)

zureen said...

nasriq - hehe~ biasa je wak.. :)

apik pehe said...

tahniah mek..huhu

zureen said...

apik pehe - terima kasiii :)

cikida said...

congrate2...;) all the best k dear..suke blog ni.smart !

herumi said...

Salam. tahniah? nnt turun sekolah mana cakap k? nak register anak kat sekolah zureen... :-) hehehe...

Ada ke kat orang Mesia benda nih???

caliph shuriken said...

ni penat msti layan wt en3 flash kn, huh...

latest en3: wordless wednesday: artwork

sLpmEpLz™ said...

cograte to u!

zureen said...

cikida - terima kasii. blog ni biasa saja. ;p

zureen said...

herumi - hihi. boleh je. ceyy! ;p

zureen said...

caliph - bukann.. kite ada minggu orintasikan budak2 freshie..

zureen said...

slpmeplz - thank you! :)

a pis of art said...

sape student? sape cikgu? hehe

ABU said...

wah tahniah..gempak result..dekan seh..:)

alif haris said...

hehehe ,, kene la belanje alif cmni sempena dpt result gempak kan .. ;)

zureen said...

apis - hahha! :P sepa student?

zureen said...

abu - terima kasiiii ;p

zureen said...

alif - takdak duit. haha!

apik pehe said...

hehee..dah boleh belanja apik tu

cunndaa said...

tahniah zureen...

zureen said...

apik - belanja sushi nak? :)

zureen said...

cunndaa - terima kasii :)

fahmimustakim said...

congrets zureen..campin eh! :)

Terbelog said...

good..bagus bah mcm ni :)

apik pehe said...

nak nak nak..apik tak penah telan sushi lagi..hehehe..teringin nak rasa

zureen said...

pami - hahah! mana ada. ;p

zureen said...

terbelog - nak anta anak awak tuisyen dengan kite x? ;p

zureen said...

apik - oke. aturkan date! kita makan sushi! hehehhehe

acan ketot said...

fuiiyooo...
x npk bnde laen da...
result jew..
he3...

saiazuan said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

http://eleventx.blogspot.com/2011/06/aku-wow-di-tengah-malam.html

zureen said...

acan - hahah! ishhhkkk!

zureen said...

zuan - haha!iskkhh!

ShafiqHashim said...

tahniah..
sy jelous..

Khairil said...

buat style penyelesaian ala mr. bean kalau ada anjing dok menyalak sampai tak boleh lena...

tahniah for the result tu...

apik pehe said...

yeahhh..nanti apik sampai KL tau..hehehe..zureen belanja..yeah yeah

Noh Kodiang said...

pergh.....mak oiii......stadi's feet upenyer dakz nih...keep up da gud work ma deeeer....:)

zureen said...

syafiq - eh.. jeles lak.. huk3

zureen said...

khairil - thanks! :)

zureen said...

apik - tapi zureen kat sabah.. hehe

zureen said...

noh - haha! terima kasii.. rezeki je ni..

lilypelangi said...

tahniah ! anda hebaddddddd :)

Jer ... said...

hebat . congratz :)

ummiprincesses said...

tahniah zureen.

cik myrha said...

hebat nye :) congrates :)

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive