blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Monday, June 13, 2011

BOLA : sesuatu yang tak dilakukan semasa latihan. hehe!

Semua orang tahu cara latihan dengan perlawanan sebenar banyak bezanya. Ada yang boleh dilakukan semasa latihan tetapi tidak semasa perlawanan sebenar, begitulah sebaliknya. Kali ini zureen ingin menyatakan perkara-perkara yang tidak perlu dilakukan ketika latihan berbanding perlawanan sebenar. Antaranya :

  • Bertukar-tukar jersi selepas tamat permainan latihan
  • Meraikan jaringan gol dengan aksi-aksi tersendiri
  • Melambat-lambatkan permainan terutama ketika mendahului lawan
  • Menekel rakan pelatih seperti menekel semasa perlawanan sebenar
  • Pura-pura dikasari supaya rakan pelatih dibuang padang
  • Duduk memerhati di bangku simpanan walaupun korang memang pemain simpanan utama pasukan korang.


cik sushi : minat sangat dengan bola ni. hihihi.

21 comments:

: husna : said...

oh sama la kita. kaki bola sedunia

caliph shuriken said...

layan sesi merapu, hukk...

alif haris said...

hehehe .. sebenarnya time match bola sebnar, pemain seperti sorang pelakon kan ...

h[a]ni$ said...

bw..

Terbelog said...

agree..yg simpanan tu sibuk masa latihan je hehe

perondajaketbiru74 said...

hmmmm main bola ker idak?

apik pehe said...

hahaha..nanti tolong wat sesi merapu pasal kentut pulak yer

Ayie Abas said...

BANYAK BETUL PERKARA YG ZUREEN MINAT...BOLA...GITAR...MUZIK...SUSHI...AYIE...DAN MACAM2 LAGI...hihi ^_^

zureen said...

husna - yeay! ada geng tgk bola pasne!!

zureen said...

caliph - hihihihi~ sabo je lah ye? ;p

zureen said...

alif - saya setuju! hahah~

zureen said...

hanis - akan datang ke blog awak!

zureen said...

terblog - alaa.. kasik laa dorang peluang k? hihi

zureen said...

apik pehe - hahah! nak tulis ape pasal kentut ye? ;p

zureen said...

peronda - hihi. main2!! tp x delaa hebat sangat~

zureen said...

ayie - ahahahhaha!

herumi said...

Salam. Kalau main bola kat sekolah, gol keeper bleh berehat di belakang tiang gol sewaktu pasukannya menyerang.

Kejayaan Terengganu Menjuarai Piala FA Tahun 2011

zureen said...

herumi - tahu xpeeee.. :P

Afiq Din said...

nak sain...
klu la dpt jmpe player2 yg mantap...

saiazuan said...

meraikan gol dengan gaya sendiri.. hoho~ dance2

embun said...

helloooo

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive