blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Thursday, April 28, 2011

kepada semua blogger : zikir dan berus gigi

jangan takut! jangan lari! haha~


Asalammualaikum dan salam sejahtera. post kali ini agak berunsurkan nasihat sikit. yelah. malam jumaat kan? banyakkan zikir, selawat dan sebaik-baiknya bacalah surah Yassin. banyak fadilatnya. insyaAllah. zureen tengok rakan-rakan blogger yang lain rajin sangat ber'blogwalking' kan? apalah salahnya ambil sedikit masa tu untuk melakukan perkara-perkara yang dituntut. lepas tu, boleh sambung blogwalking balik. hehe.

lepas sesi menasihati, zureen nak share sikit pasal kejadian pagi tadi. lepas zureen berus gigi, nak tahu apa yang jadi?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


ape kejadahnya jadi macam ni kan? wuwuwu~ zureen pun tak pasti apa punca benda ni jadi. zureen tahu laa gigi zureen besar macam  entri "SILA TIMBANG TELUR AWAK" ni. 
takkanlah sampai berus gigi ni pun terbelah?

2 comments:

Qamarul said...

nilaa name nyer gigi besi.. hahaha

zureen said...

qamarul - uwaaaaaaaaaaaa! gigi besi? kejammmm!

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive