blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Thursday, March 17, 2011

sila timbang telur awak!

"jangan marah ye..hehe'' sambil wat muka di atas.




entri ini tiada kaitan pun dengan encik telur. haha. sekali imbas, notis yang tergantung ni sudah pasti membuatkan hati atau minda anda tertanya-tanya. "telur apakah yang perlu ditimbang?'' kalau dekat sabah, tak pernah pun beli telur ni kena timbang-timbang. hehehe. so, agak pelik jugak nampak notis ni.


cik sushi : =.='' serius, tak penah timbang telur. haha.

5 comments:

Ellen said...

hehehe...di mana kah tempat menimbang telur ni...lawaknya kan dik...

neslO_ais said...

errkk..
so timbang x??
erkk lagi..~

zureen said...

ellen - hahaha. tu laa.. lawak sangat! ;p

zureen said...

neslo - ape kejadahnya nak simbah? haha

alongizhamhadi said...

eeekkkk...ni kes berat neh...jenuh satu hal nk tnggal g timbang lak...adoii~~~

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive