blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Saturday, January 15, 2011

PANAS! kerana mulut ZIZAN, PAKNIL marah!

salam.

siapa yang tak kenal dengan Zizan? beliau memang berbakat dan mampu membuat orang lain terhibur. zureen juga tidak terkecuali.Namun, isu 'Aznil Nawawa' dan 'lewat Ashaari' (awal di tukar kepada lewat' telah menimbulkan spekulasi yang negatif terhadap penonton khususnya pengacara no. 1 Malaysia, Aznil Hj. Nawawi.






baiklah. semua orang akan melakukan kesilapan. begitu juga dengan zizan mahupun Pak Nil. bagi zureen, kata-kata zizan hanyalah gurauan semata-mata. Namun, beliau perlu mengambil kira bahan lawak yang akan disampaikan tersebut. pastikan tiada siapa yang terguris. pendek kata, ''fikir dulu sebelum cakap''. hehe~


difahamkan, Pak Nil dah pun maafkan zizan. baguslah kalau macam tu kan?


cik sushi : apapun, zureen tetap minat dengan zizan dan minat itu tak padam pun. 

4 comments:

Liquid said...

uhu dulu skola dlu budak2 slalu men ejek nama2 bapak tensen jek eheh

zureen said...

liquid - tahu xpeee... geram je kan?

p/s : orang ejek nama papa kite, kite ejek nama papa dorang balik! haha

cik ayien said...

terbabas lah tu mulutnye..

zureen said...

cik ayien - haha. tulaa pasal. terbabas. ;p

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive