blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Tuesday, December 07, 2010

edit photo contest!

 

okay lah.. senang cerita, zureen ikut contest lagi.. yeay! sangat suka ikut contest.. kawan-kawan sume yang ada buat contest, jangan lupa roger-roger zureen tahu? :)

gambar di bawah ni merupakan gambar masjid dekat Kota Kinabalu. yeah! zureen edit dengan menggunakan adobe photoshop teknik HDR.
bestlah, sebab kos zureen dekat kampus pun belajar benda ni. hehe~

gambar sebelum :

klik gambar untuk besaaarrrrr punyeeeee
zureen ambil dengan menggunakan Nikon D90 - AutoFocus. nak ambil secara natural je kononnye. baru senang nak edit! :)

gambar selepas :

klik gambar untuk besssaaarrrr punyeeeee
yeay! teknik HDR berjaya!

tag 4 ekor kucing yang comel :
encik boloque
encik qamarul
encik fakhrul zakry
akak fakihah :)

tag + extra kucing : ahli WASABER!

6 comments:

Qaseh dalia adelia said...

salam singgah dear..huhu agak pelik blog awak ye..hehe tapi editing tu sgt cantek..suke2..thanx juin n gud luck ye

plankton said...

salam singgah~~ur editing smart la zureen!!!

zureen said...

Qaseh - wahhhh! pelik ke belog sy? hahaha

zureen said...

plankton - haha! :) ish-ish.. biase je wakkk..

Fakhrul Zakry said...

wah. cantik u edit :D

zureen said...

zakry - haha! biase je.. mmpraktikkan ap yg distudy.. hik3

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive