blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Saturday, November 06, 2010

saya bukan pelari.

salam.

''kau tak penat ke asyik update je blog kau ni?''
''tak penat pun, kenapa?''
''ya lah.. aku tengok, 1 hari nak dekat 3, 4 post kau kirim..''


see-see. benda ni kan minat. ya. minat! macam jugak cik joyah yang dok hari-hari menyanyi kat dapur tu kan? tak penat ke cik joyah? hihi.

tak mahulah cakap pasal benda tu. zureen nak kongsikan sedikit tentang zaman sekolah zureen. zaman sekolah ni zureen terperincikan dengan acara lari - sukan tahunan yang zureen ikut.

serius, zureen start berlari (woh!) pada umur 9tahun. comelnya ketika itu. lari pun langkah kecik-kecik. hihi.



ya. dua gambar di atas menunjukkan conversation zureen yang bertajuk '' seumur hidup saya, saya hanya 2 kali lari laju-laju di track. saya bukan pelari. sekian.''
haa.. pasal tu lah.. sememangnya, zureen bukan pelari. ikut hati, memang mahu lari. tapi, oleh kerana sering jadi juara (dari belakang), zureen retire! sumpah! penat dan sering ditertawakan. hoho.

tapi, bila dah besar sikit, hati terbuka nak masuk track balik. tapi, resultnya tetap sama. terakhir! haha. nasib baiklah, ada abang handsome yang duduk bagi sokongan dari tepi track. ya, abang tu handsome. macam muka jepun. tinggi! haha.

terima kasih abang handsome :)

No comments:

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive