blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Sunday, March 25, 2012

putus cinta

asalammualaikum.
dah lama tak berblogging.
baiklah, asyik dengan flash saja, mesti anda semua bosan kan?
entri kali ni zureen nak main taip-taip lah.


kebetulan ada kisah yang zureen nak kongsi dengan anda. yes. pasal cinta. kenapa? entahlah. susah nak merungkaikan perasaan ini dengan kata-kata. tapi, kalau pendam, makan dalam pulak kan? dulu, zureen selalu lepak dengan dia. selalu borak, selalu ambik gambar. tapi sekarang?

ya. zureen faham, dia sememangnya sangat sibuk dengan kerjaya dia. sibuk ke sana ke mari. demi mencari sesuap nasi. zureen faham itu semua. tapi, tak bolehkah mesej atau tanyakan khabar? seminggu 3 kali cukuplah!! zureen tak minta lebih dari itu. serius ni.

zureen tahu, ramai yang tergila-gilakan dia. zureen bukannya perempuan yang cemburu buta. so, zureen biarkan jelah. tak ambil hati pun. tapi kalau sudah sampai ambil gambar pun nak berpeluk-peluk, gelfren mana yang tak marah kan?

bila dah marah, mulalah bergaduh. dia kata, zureen ni cemburu buta lah, apa lah. dia tak faham. macam mana kalau dia yang berada di posisi zureen? dia tak fikir itu semua. 

ya. zureen akui. dia kaya-raya. kerjaya dia memang baik dan mampu menjamin masa depan kami dan anak-anak satu hari nanti. tapi bukan itu yang zureen kejarkan. bukan itu. (taip sambil nangis-nangis). 

bila dah tak tahan, zureen ambil keputusan, putuskan sahaja hubungan ni. mungkin cikgu tak sesuai dengan pemain bola. ya, pemain bola. 







selamat tinggal Cristiano Ronaldo.
jangan nakal-nakal.
semoga bertemu jodoh yang sesuai dengan awak.
bye.

35 comments:

Mohd Norafzal said...

afzal terpaksa tinggalkan neelofa sebab dia tak tau main congkak

naiemah_ramli said...

erkkk...sabar ye zureen...cari yg lain ye...hihihihihihi :P

b0an said...

sedey tol luahan hati die..haha

D`littleye said...

be strong zureen :'(

D`littleye said...

be strong zureen :'(

TiraPengemis said...

dah lme xbercinta weyhhh....zureen, carikan calon tuk tirah sorng plezzzz....hehehee...
(desperate plak ak0o)

Yvonne Iman Felicianus said...

bru mau ckp sabar sekali tgh bawah.ish engkau ni..lalala

caliph shuriken said...

pulun baca last2 kt bwh.. spoil laa, huh...

Anonymous said...

ada seorg lg pemain bola sepak..nama dia amri..dia xlaa sehebat CR..dia xkaya..tp dia syg zureen sepenuh hati dia..zureen terima laa dia..dia mmg buat salah dulu,tp dia dah insaf..dia sygkan zureen..

Fadzmie Mohamad said...

Haha. Ni entri luahan paling manang ni.

boboiboy, . . hehek (^_^) said...

gud luck zureen, . . . fight and be strong for your love, . . . hehe

nape tak ajak Christiano Ronaldo tu nikah je ?
boleh jugak tambahkan lagi seorang umat Islam kat dunia ni, . . . kan ? huhuhu, . . . (^_^)

Maya Lisa said...

ZUREEN KENE KUATT ^^ NAA !

SuparMan SuaRez said...

Isk3x..suspen Je..hahahhaha

Ihsan Arifin said...

haha kejam betul abg bola ni.
piat telinga kang baru tauuuuuu

MUHD HAFIYUDDIN said...

kelakarnya.rasa mcm nk tumbuk2 je muka zureen dlm kelas.hee :)

Aida Omar said...

demn!! hampir separuh hati mempercayainya.. cisss. haha..

Akim Iqbal said...

wuuuuuu

Hafism said...

bersabarlah. kui3...

ADfeez said...

adoi! pelisss lah!! hhhahahaha

Kazen said...

sabar ye...sedihlaa bace nie

Aien Alien said...

terpecaya mulanya...sedih~


terpedaya akhirnya...cisss kejuuu~


HAHA..lawak daaa

Selendang Merah said...

guwa rasa nk nangis lah..hehe

bila nak ajar sm melukis kartun nie? dh lupa lah tu..sabar jela,

Badrina Ibtisam said...

Alaa akak ni ingatkan betul2 dah tadi, hahaha!!

♥ Nana BamBam ♥ said...

tuhan tolong lembutkan hati dia...untuk terimaku seadanya..cewahh :P

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

hahahah... lawak2.. :)

Beckhrooy said...

ada ronaldo brazil tu lagi hihih

Beckhrooy said...
This comment has been removed by the author.
birthday party said...

patah hati itu wajar. tapi tetap harus semangat yh :) nice post ...

ZaroL said...

T_T waaaaa. U break up with my bladerrrr. step bloderrr.

dwaty said...

salam jejak sini... ADUH TACING... dengan ronaldo plak tu... :P

Yousof said...

It's ok kalau itu yang terbaik Ramai lagi lelaki lain dalam dunia ni yang sesuai untuk Zureen.








Contoh macam Khairul Fahmi, Safik Rahim dan Safee Sali.. hahah

Gua Syed said...

aik..

aien zawawi said...

ghahaha.. siapa suruh kapel dgn pemain bola.. diorang mmg ramai..sobsobsob..sadis..haha

TokwanMuda said...

errrr............

Leadership Developmant Training said...

nice blog :)

salam kenal dari kami outbond di malang :)
jangan lupa kunjungi kami di website kami : http://www.nolimitadventure.com/

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive