blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Wednesday, June 15, 2011

anda memang tersangatlah BANGANG jika..



Manusia-manusia (sambil geleng-geleng). memang banayk ragam. ada yang bijak, ada pulak yang sebaliknya. kalau awak semua termasuk dalam kategori bijak tak apa lah~ kalau kategori bangang?

ANDA MEMANG BANGANG JIKA.. 

  • Bermain galah panjang di dalam parlimen semasa persidangan sedang berlangsung
  • Memeras ugut pegawai polis di dalam balai polis dengan menggunakan lastik
  • melukis kartun 'donald duck' di atas bouncer yang terkenal dengan panas baran dan kaki pukulnya
  • Membuka gerai nasi lemak di dalam loji kumbahan
  • Memancing ikan di puncak gunung berapi yang aktif
  • Hanya berseluar dalam ketika sedang menghadiri majlis kenduri-kendara
  • Memarahi diri anda di hadapan cermin dengan mengatakan bahawa wajah anda yang terlalu hodoh!
  • memakai baju kebaya nyonya sebagai jersi (bagi lelaki) dalam pertandingan bola sepak atas alasan ingin menimbulkan bibit-bibit buat penonton
  • Mengorat pokok belimbing
  • Membancuh horlicks dengan penunu bunsen ketika menghadiri kelas sains di sekolah

cik sushi : memang agak-agak bangang kan? haha! (tengah siapkan lukisan kartun wajah-wajah blogger  yang bertuah!) sape rasa-rasa nak kena lukis, bagitahu oke?

66 comments:

herumi said...

1st. InsyaAllah saya tidak terlibat dalam kriteria yang disenaraikan. Alhamdulillah. :-)

Jom tengok gambar best kat sini

auny aizie said...

kahkahkahkahhhhhh !

lawak la weii.

no 4 dgn yg last skali tu

Fadzmie Mohamad said...

"memarahi diri anda di hadapan cermin dengan mengatakan bahawa wajah anda yang terlalu hodoh"

Yang ni macam ramai ja selalu buat. Haha.


:: wordless wednesday #3 ::

zureen said...

herumi - hahaha. baguslah. alhamdulillah~

zureen said...

auny - agak-agak yang mana satu awak penah buat? hihi. ;p tq sbb baca tau~

zureen said...

fadzmie - hahah! yang tu memang tak reti nak bersyukur tuuu. ;p

apik pehe said...

hehehe...memang bangang kalo ader wat camtu..hahaha

zureen..lukis gambar apik tau..hehe

zureen said...

apik - hahaha! oke2... zureen lukis.. tggu next entri oke? ;p

b0an said...

owwhh..yang last tue besh...leh wat kalo sape2 skolah agi..heheh

zureen said...

boan - hahhaha! mengada laa best~ siap bancuh lagi ye? xpatut2~ hehehe

apik pehe said...

yey!!!!ni yg suke ni..hehehe

zureen said...

apik - nak kite lukis awak macam org lidi jugak ke? hahaha!

Aki said...

CIkgu Jue!!! :-p..

zureen said...

c aki mau minta lukis? hihi

diana said...

setuju dengan komen fadzmie..
ramai la orang gitu sekarang..
maknanya ramai orang bangang..
hehheh

wan_cikgumuzik said...

dan satu lagi.. kentut kat blog org merata2.. hahahhahahhaa...

BEN ASHAARI kena hentam dengan bloger

lalalallala

saiazuan said...

ni msti penah buat ni..hehe

3DDiE® said...

alamak sy ada la ciri2 tue...hahaha...ngorat pokok belimbing

Aki said...

kalau ko pandai lukis,ko lukis ja ba Cikgu Jue.. :-p

nowriz said...

bancuh horlick guna penunu bunsen di makmal sains tu macam praktikal tau... kalau cekgu tanya kenapa.. cakap la tak sempat breakfast di rumah... lalalalal... nasib la dah habis sekolah... kalau tidak.. lama sudah aku wat ni eksperimen horlicks.. hihihi

zureen said...

diana - hahaha! awak macam tu tak?

zureen said...

cikgu wan - huwaaaaaaaaaaaaaaa~~~~ kejammm2!!! ;p

zureen said...

zuan - hahahha! mengorat pokok beliming tu yang penah kot.. ahhaha!

zureen said...

eddie - wahhh! ada hati dengan pokok belimbing? ;p

zureen said...

aki - lain kali laa.. hahahahhahah~

zureen said...

nowriz - hahaha! kalau awak buat kat sekolah mcam tu, jangan report kat cikgu saya yang ajar oke? hihi

virgo19 said...

haha mmg bangang la.....

Aki said...

c Aki yang lukis ko ni tia lama cikgu Jue.. hahaha.. :-p

zureen said...

virgo - hahahha! bangang kan? ;p

zureen said...

aki - hahahha! bha, lukis laaa.. mau tgk.. ahhahahah

Syat0za Zai said...

ape ke bangang tu ..haha :D

lukis gambo zai! gambo zai! pelish3 :3

zureen said...

zai - bukan gamba betul oke? gamba katun.. hihi

buaya said...

salam ziarah

jom ke blog buaya dan jadi follower sekali k

zureen said...

buaya - baik! :)

Terbelog said...

keh3 . kirim nasi lemak loji 3 bungkus

zureen said...

terbelog - eeeeeeeeeeeeeeee.. hahahah!

Ayie Abas said...

ZUREEN...LUKIS KARTUN AYIE...BOLEHKAN???...GAMBARAN WAJAH AYIE:
1.WAJAH MCM JALALUDIN HASSAN
2.TIADA MISAI
3.ADA JANGGUT(agak panjang)
4.RAMBUT PENDEK MACAM ASKAR
5.BADAN MCM BRUCE LEE.

zureen said...

ayie - hahhaaha. apa yang zureen lukis sangat berbeza dari apa yang ayie senaraikan.. tp dah siap.. hahahaha

Syat0za Zai said...

yela, buat la gambo karton zai :D

zureen said...

zai - baikk! ;p

Aki said...

kijap,c Aki cubuk dulu mana yang bulih dilukis.. hahahah..

zureen said...

aki - orait!

fahmimustakim said...

hahahahaha..maw try la tu bancuh horlicks pakai penunu bunsen..mana tau nyaman jadinya..nanti menyamar jadi budak sekolah...haha..

zureen said...

fahmi - jap2.. mau tnya.. orang brunei ka biskita? hihi

fahmimustakim said...

hahahahaha..naaaa sudah..bisaya..hehe..tapi paham2 la mun orang labuan andangnya pandai bebrunei..hehe..

caliph shuriken said...

nk tggu lukisan tu.. ntah apa yg dia lukis nti, hukk...

latest en3: Super GT kembali lagi

zureen said...

fahmi - adada! adatah dangan kan bekurapak ani.. hahaha

zureen said...

caliph - ada masalah coding ni.. huhu~

Khairil said...

tak pernah buat macam tu lagi...

Cinoi said...

Ada kah juga org buat benda di atas tu suma. like seriously?? hmmmpphh

(blogwalk dr WSB)

alif haris said...

alhmdllah sy tak tergolong dlm kategori mereka yg bangang .. hehe :D

zureen said...

khairil - baguslah~ eheheheh

zureen said...

cinoi - ada mengkali.. ehheheh~

[A][M][A][N]:::[G][A][L][A][N][G] said...

heyy aman dtg fllow...nnti fllow balik taw

ArDy ReChiE said...

Haha.. X pernah lah sy buat benda mcam tu....

apik pehe said...

hahaha..zureen ni..lukis lawa2 la zureen..buat ensem2..pastu apik wat review blog zureen..hahaha sbb lukis gambar apik

zureen said...

aman - will folo you~

zureen said...

ardy - ahahha! ;p mengurat pokok belimbing pun nda pernah? ;p

zureen said...

apik - dah buat orang lidi! uwaaaaaaaaaaa!!! hahaha

a pis of art said...

owner blog yg comey.. comment xde kene mengene langsung dgn entri..

zureen said...

a pis of art - terima kasii :)

a pis of art said...

da agak dah.. sy penah komen kat sini rupenye.. =P

Onitsuka_hana said...

hahaha lawak2

MG said...

huhu... lawak gak la...

TeAqArH said...

hahaha..mmg bangang sungguh la..jual nasi lemak kat dlm loji...ugut polis paling x thn tu..^_^....gelak guling2 dah bace...muahaha...
zureen...lukis gmbr teaqah jugak leh x???^_^

aizadalias said...

muke nak kentot la 2..haha =D

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive