blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Saturday, January 22, 2011

teka-teki hampeh 2011

1. Burung apakah berbadan kecik tapi berkepala besor?
Jawapan: Burung pipit pakai helmet

2. Dalam banyak-banyak telur, telur apa yang paling mahal?
Jawapan: Telur yang berharga RM10 sebijik

3. Dalam banyak-banyak minyak, minyak apa yang paling wangi?
Jawapan: Minyak wangi

4. Amy Search menyanyi dalam kumpulan mana?
Jawapan: Ape punya bengap soklan...Search la

5. Kereta apa yang paling laju didunia?
Jawapan: Kereta yang dipandu 500km/j

6. Makanan apa yang tidak kenyang bila dimakan?
Jawapan: Makanan yang dikunyah je tanpa ditelan
7. Kenapa kucing mempunyai bulu?
Jawapan: Sebab kucing tak mempunyai sisik

8. Kapal apakah yang mempunyai mata?
Jawapan: Anak kapal

9. Kereta kancil mempunyai berapa tayar?
Jawapan: 6 tayar. (suka hati aku la teka teki aku)

10. Dalam banyak-banyak rumah kat Malaysia, rumah apa yang paling sedikit didiami?
Jawapan: Rumah yang tak ada orang
cik sushi : AWAS! Jangan gunakan teka teki ni kepada orang yang panas baran kerana dikhuatir anda bakal di hospital untuk beberapa malam.

3 comments:

-[miracle]- said...

hee, penah baca. hampeh je :P

zureen said...

miracle - hampeh kan? kalau zureen kne soal mcm ni, mmg geram habis-habis nu! :p

IqaNi said...

hehe~ klau ksi kt jnis panas baran mmg duk kt sopital la jwbnya.

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive