blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Wednesday, December 08, 2010

TAHNIAH! Malaysia ke peringkat SEPARUH AKHIR!

okay.
sementara tengok match MAN UNITED vs. VALENCIA, nak update pasal perlawanan MALAYSIA VS. LAOS pula.

sememangnya, satu perlawanan yang cukup bertenaga kerana Malaysia memperoleh kemenangan bergaya dengan menewaskan Laos 5-1 pada peringkat suku akhir sekaligus berjaya melayakkan diri ke peringkat separuh akhir setelah Indonesia berjaya menewaskan Thailand 2-1. Walaupun hujan lebat (tengok dari tv nampak lebat je) Malaysia sememangnya mempamerkan persembahan yang cukup membanggakan!

Hero-hero Malaysia yang telah menjaringkan gol adalah :
Amri Yahya '4
Amri Yahya '14
M Amirulhadi '74
N Idlan '77
M. Bin Jasuli '90

jom tepuk-tepuk untuk mereka! hehe.
oaky. sambung tengok match Man United!
GLORY-GLORY!

8 comments:

Haa Fakihah said...

hehe. gol free hadiah dr laos 1mnit b4 wisel penamat.

zureen said...

akak fakihah - tahu xpe. lawak tengok goal tu. hahaha!

iZS said...

tgh tepuk laa ni. penat daaa ekeke.
syabbas Malaysia!

muhamad zairi bin marzuki said...

gol terakhir sumbangan ikhlas dr player laos...hehe.best2 match semalam

zureen said...

izs - hahha! syabas! syabas!

zureen said...

zairi - heh~ ye-ye. tahu xpe. memang best kan semalam? dan best jugak bila indon menang semalam.. bolehlaa malaysia masuk separuh akhir. hehe~

Liquid said...

fuisyoo... hebat2.

zureen said...

liquid - memang habat!! hihii

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive