blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Friday, December 03, 2010

LISA SURIHANI mencarut?

salam.
wah. agak nervous juga bila si pujaan yang comel ni ditegur kerana melemparkan perkataan yang agak kasar untuk didengar. agak kasar? ya. Perkataan 'gila babi' yang tergelincir dari mulut Lisa sememangnya tidak dirancang dan perkataan itu dipengaruhi emosi sebenarnya.

''Situasi itu berlaku ketika pasangan MM Nita memberi persembahan terbaik, jadi niat saya adalah untuk memberi sokongan kepada mereka dengan berkata “persembahan mereka hebat gila babi”. Saya rasa itu adalah perkataan harian dan tidak salah sebab saya bukan melebelkan seseorang dengan perkataan yang tidak senonoh''.

zureen tahu cik Lisa. walaupun zureen minat gila kat cik Lisa, tp sebenarnya perkataan tu memang tidak sedap untuk didengar. Serius, mama zureen pun tak pernah ajar nak sebut benda-benda tu dengan orang ramai. inikan pula secara LIVE kat kaca TV kan? tak mengapa cik Lisa. Jadikan ini sebagai pengajaran tau! (macam real je dia baca ni). berjuta-juta orang ramai syok dekat Lisa ni dan lain kali Lisa kena berhati-hati, oke? 

Pihak Astro pun dah tegur, so mestilah Lisa dah take note kan? sememangnya, Lisa takde niat lain pun nak cakap benda tu. dia terrrrexcited sangat je. kan Lisa? kan?

apapun, awak tetap comel macam saya! kui kui kui (120 juta kali)

10 comments:

Nur Izzatie Nadia Binti Subri said...

heee.
ada dgr jg kisah ttg lisa ni
tp apa pun,
dia tetap yg tercomel
kan?

olen said...

izzati - yes! tetap comel... eee rasa nak cubit kan?

Haa Fakihah said...

d sebabkan dia comel, dia ckp benda x senonoh pn nmpk senonoh kan. haha.

olen said...

kak fakihah - tahu xpeee... tapi, kalau yang tak hensem/comey tu wat silap sikit.. mak aihhhhhh.. siap jadi front cover isu lagi kan? haha

Haa Fakihah said...

aaa tulah kann. nmpk sgt artis ni byk yg x elok. normal la manusia kan. yg x artis pn same je. muke lawa, tp mlut x. hehe.

Md.Ariff said...

hai zureen. nak tanya , music background blog awk ni tajuk pe? best ar. hehe

Nik said...

dia tak sengaja tu.terlampau excited :)..but still minat dia

olen said...

akak fakihah - tapi saya muke comey,perangai pun comey tau.. hahah! kidding je.. haha~~~

olen said...

md ariff - soko-take my heart. comel kan? :)

olen said...

nik - haha! that's why laa ap yg kak fakihah cakap.. even mcm mana salah dia buat pun, org ttp akan accept dia.. beruntung jd lisa kan? :)

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive