blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Friday, November 12, 2010

you tagged me BEN10!!!!

salam.
thanks tu hadi@ben10 kerana sudi men'tag'kan diri ini.
berikut merupakan soalan-soalan yang diberi oleh hadi kepada zureen.
nak tahu apa?
check this out!

3 perkara yang menakutkan saya : 
1. lipas
2. exam
3. lumba lari! haha.

3 'mereka' yang membuatkan anda ketawa :
1. family
2. amri ashraf
3. kawan-kawan

3 perkara yang saya benci :
1. lipas lagi!
2. anak lipas!
3. ahli keluarga lipas!

3 perkara yang saya tak faham :
1. kenapa ahli keluarga lipas ni suka saya?
2. kenapa beliau suka bawa kereta laju-laju sedangkan beliau sudah tahu banyak kucing peliharaan saya?
3. kenapa saya begitu perlukan MacBook??!!

3 perkara yang saya lakukan sekarang :
1. main mekap-mekap. haha.
2. SMS mama n amri ashraf.
3. duduk dalam bilik yang gelap san sejuk. best!

3 perkara yang saya mahu lakukan sebelum 'pergi' :
1. bertaubat.
2. mahu hantar papa n mama p naik haji
3. mahu beli rumah :)

3 perkara yang saya BOLEH lakukan :
1. main dengan kucing tanpa rasa bosan.
2. duduk 24jam depan lappy even my lappy's screen is already flickering!
3. nyanyi seberapa banyak lagu yang boleh! haha.

3 perkara yang saya TAK BOLEH buat :
1. makan lipas!
2. makan anak lipas!
3. makan ahli keluarga lipas!!!

3 cara untuk menggambarkan personaliti saya :
1. manja
2. banyak mulut
3. happy go LUCKY!

3 person i want to tag :
1. jaennica
2. nekochan~
3. firdaus

No comments:

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive