blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Tuesday, February 08, 2011

teruna vs. dara

Jika PEREMPUAN berkata:
"Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!"

Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah pergi menjemput perempuan tu dengan kadar segera jika anda tak mahu terjadinya sebarang krisis.


Jika LELAKI berkata:
"Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!"

Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah menelefon kawan2 lelakinya yang lain dengan kadar segera supaya menjemput beliau sebab perempuan tadi memang takkan datang jemput punya.


Jika PEREMPUAN berkata:
"Jangan cuba telefon saya dah!!!"

Maksudnya:
Lelaki hendaklah jangan putus asa untuk menelefon perempuan tu. Buruk akibatnya jika anda tidak menghubunginya.

Jika LELAKI berkata:
"Jangan cuba telefon saya dah!!!"

Maksudnya:
Sakit jiwa la lelaki tu tadi menunggu perempuan tu untuk menghubunginya.



Jika PEREMPUAN berkata:
"Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!"

Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah cepat-cepat tetapkan masa dan tarikh untuk jumpa perempuan tu tadi. Sebab perempuan tu benar-benar nak jumpa ngan lelaki tu tadi.

Jika LELAKI berkata:
"Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!"

Maksudnya:
Lelaki tadi cepat-cepat la tetapkan masa dan tarikh nak jumpa jugak. Kalau tak, selamat tinggal la jawabnya!


Jika PEREMPUAN berkata:
"Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda-ronda cukup la!"

Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah membuat budget yang secukupnya, sekurang kurangnya cukup untuk makan.

Jika LELAKI berkata:
"Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda-ronda cukup la!"

Maksudnya:
Lelaki tadi pun terpaksa buat budget kurang-kurang cukup untuk makan. Dan jangan lupa, makan siap-siap kat umah. Kalau tak nanti, kebulur ler..


Jika PEREMPUAN berkata:
"Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!"

Maksudnya:
Lelaki tu perlu kerja keras untuk memenangi hati perempuan tu semula.

Jika LELAKI berkata:
"Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!"


Maksudnya:
Perempuan tu tak perlu buat apa apa. Cuma tunggu lelaki datang balik!

cik sushi : rumit kan?

3 comments:

Muhamad Zaki Zafir said...

ohoho.x stuju dgn yg last..laki2 pn ada yg klu ckp gudbye tu, mmg btul2 babai la.. :D

zureen said...

zaki - haha. ye ke? awak je kot. ;p

Firdaus =) said...

hee..
betol2x.
semua ada kait mengait ngn laki2..
mane awk dapat fakta ni ?
besh la..
thums up for u!
:)

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive