blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Tuesday, February 15, 2011

Tahniah! Ally Iskandar bertunang dengan Nur Aishah Zainal

Tahniah!
Tahniah!

akhirnya Ally Iskandar menemui cinta sejatinya. hehe. Dah sah Ally melangsungkan pertunangannya bersama salah seorang peserta dalam rancangan realiti tv - Gadis Melayu.




tulah, tak silap Nur Aishah Zainal ni bertudung kan? Apapun, semoga bahagia dan berkekalan. Amin.

cik sushi : bertunang tidak menghalalkan 'segalanya'. ingat tu!

6 comments:

genkconer said...

a'ah la kan..tak clap dlu dia bertudung coz da ari tu kat surat kbhar da gmbr dia ma ally, n dia pkai tdung.. hmm hope dai bhgia bersama ally ;))

zureen said...

genkconer - hehe. sama-sama kita doakan oke? :)

mykhalis said...

semoga sampai ke jinjang pelamin..semoga ally dapat membimbingnye.. ini 1sy komen saye tau dlm blog nie..hehe

zureen said...

mykhalis - homaigoatttt! thanks sebab sudi komen! :)

Anonymous said...

hihih.. klu amik pic dari blog lain.. jgn lupa kredit kat blog tu balik.. pastu.. jgn plak nak letak watermark sendiri ek.. tak baik camtu...

saye said...

ally tak bg dye pakai tudung ke?????????????????

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive