blog ini akan di buka semula dalam tempoh

Thursday, February 10, 2011

saya pernah makan kepala LIPAS! anda pula bagaimana?



Anda pernah tak?

sumpah! benda ni zureen tak boleh lupa sampai bila-bila!! anda pernah tak terrrrmakan atau terrrrrrasa binatang-binatang yang semangnya bukan makanan harian? contohnya cicak? cacing? labah-labah? hoho! dalam kes ni zureen dah pernah terasa LIPAS! serius! kepala lipas tu dah masuk separuh dah kat mulut zureen! nak tahu macam mana benda ni boleh terjadik?





Begitulah ceritanya. tak menarik kan? =.='' haha! takdelah. saja mahu kongsi pengalaman merasa kepala lipas! tak sedap. busuk!! so, dont try this tau! Pengajaran yang zureen dapat, jangan biar air tin minum separuh-separuh even nak jimat duit elaun! hoho.

so, PADAN dengan MUKA zureen kan? =.=''

cik sushi : pernah HAMPIR terrrrasa lipas buat kali ke-2! tak serik-serik!!!

10 comments:

SheNn said...

yayyy...trauma aku kalau gitu tau..haha

zureen said...

shenn - hoho. ya ya! memang trauma. yukksss!!!

Amirchip said...
This comment has been removed by the author.
amirchip said...

mcm mn plak klau mkn semut..
mesti nikmat mkn lipas kn..
haaa..

Muhamad Zaki Zafir said...

haritu mkn lauk kedai.sdp sungguh.sekali nk tmbh lauk, angkt snduk, tgk rupanya ade anak lipass terendam skali.arghh!

zureen said...

amir - haha! nikmat apenye. trus takleh tdo. rasa mulut ni bau je.

zureen said...

zaki - laaa. apa lagi. saman laa! haha.

Layanzz Community said...

pergh...
ganas gak mu nie...
kepala lipas pun mu balun...
papehal..muka mu comel ;D
kih3x...salam

zureen said...

layanzzz - haha! ganah ko? buke balun. dop sngaja pom.

comey? haha. soh2 mung rabun! ;p

thebeybeh said...

comelll jak lukisan kw ni zureen..

About Me

My Photo
seorang gadis biasa yang boleh berdikari dan sentisa cuba menggembirakan insan-insan yang disyanginya~
Powered by Blogger.

Blog Archive